عدم درمان و انتقال عفیف نعیمی به زندان

مسوولان زندان رجایی شهر کرج برای بار چند مانع از ادامه درمان «عفیفی نعیمی» یکی از مدیران جامعه بهایی ایران شده و نامبرده را به زندان منتقل کرده اند.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از بهایی نیوز، این شهروند بهایی زندانی پیش تر نیز بارها به دلیل وضعیت بیماری حاد قلبی به بیمارستان قلب تهران منتقل شده بود اما با وجود وضعیت جسمی حاد به دلایل مختلف در ادامه درمان، وی را به زندان منتقل کرده اند.
این در حالی است که پیش ترعدم تحمل حبس این زندانی بهایی از سوی پزشک قانونی به‌ خاطر وخامت بیماری‌اش صادر گردیده و پس از آن سه بار در کمیسیونهای مختلف که زیر نظر پزشکی قانونی و دادستانی جمهوری اسلامی قرار داشته، مورد معاینه قرار گرفته و هر بار از سوی هر سه کمیسیون واجد شرایط عدم تحمل کیفر تشخیص داده شده است.
بازگشت «عفیفی نعیمی» در حالی صورت گرفته است که دادستان تهران پیش تر به دلیل وخامت جسمی این زندانی بهایی اعلام کرده بود ،ایشان بدون اجازه و هماهنگی با دادستانی می توانند به بیمارستان منتقل شوند.
«عفیف نعیمی» که عضو گروه موسوم به یاران ایران است، روز یکشنبه ۴ بهمن ماه سال جاری بدون تکمیل درمان از سوی مسوولین به زندان رجایی شهر کرج برگشت داده شده است.
«عفیف نعیمی» به همراه شش مدیر دیگر جامعه بهایی در ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷به اتهام” جاسوسی برای اسرائیل” و “تشکیل فرقه بهائیت” دستگیر و روانه زندان شد.
هفت تن از مدیران جامعه بهایی ایران که به یاران ایران معروف هستند در دادگاه به بیست سال زندان محکوم شده اند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید