سپاه ثارالله کرمان نازنین زاغری را به مشارکت در پروژه های براندازی نرم متهم کرد

مسوول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان مدعی شد «نازنین زاغری» شهروند بازداشت شده ایرانی-انگلیسی با عضویت در شرکت ها و موسسات «بیگانه» در طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و سایبری با موضوع «براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی» مشارکت داشته است.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از عصرهامون، سرهنگ پاسدار امان الله بادسار مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص دستگیری زاغری گفت: “طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سرشبکه های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت های مختلفی درراستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد”.
 
وی با بیان اینکه نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی است، تصریح کرد: “وی در تاریخ ۱۵ فرودین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد”.
 
بادسار در ادامه ابراز کرد: “زاغری با عضویت در شرکت ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است”.
 
مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: “نازنین زاغری در طول مدت بازداشت، در یک سوئیت در زندان کرمان نگهداری شده و مرتبا با خانواده خود تماس تلفنی و ملاقات حضوری داشته است. در حال حاضر پرونده ایشان برای انجام مراحل قضایی به تهران ارسال شده و تحقیقات تکمیلی توسط مامورین سازمان اطلاعات سپاه در حال انجام می باشد”.
 
لازم به ذکر است خانم زاغری، شهروند ایرانی-بریتانیایی ساکن بریتانیا، ۱۵ فروردین به همراه فرزندش راهی بریتانیا بود که بازداشت شد. ماموران ایرانی پاسپورت بریتانیایی گابریلا، فرزند دو ساله خانم زاغری را هم توقیف کرده‌اند و گابریلا، که تنها تابعیت بریتانیا را دارد، در ایران مانده است.
 
نازنین زاغری رتکلیف با بنیاد رویترز همکاری داشته و کار در با بنیادهای خیریه فعالیت اصلی او بوده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید