بازداشت یک فعال مدنی در سنندج جهت اجرای حکم حبس

سهراب بهرامی فعال مدنی روز ششم آبان ماه در شهر سنندج جهت اجرای حکم بازداشت و به زندان مرکزی سنندج منتقل شد. نامبرده قبلا در دادگاه انقلاب به چهار سال حکم زندان محکوم شده است.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، بازداشت این این فعال کُرد همراه با ضرب و شتم ماموران وزارت اطلاعات همراه بوده و به گفته شاهدان عینی جراحاتی به این فعال مدنی نیز وارد شده است.
 
سهراب بهرامی ۵٧ ساله، متاهل و از جمله فعالان مدنی شهر سنندج است. وی ابتدا در بهمن ماه سال ۱۳۹۳، توسط نیروهای لباس شخصی اداره اطلاعات شهر سنندج بازداشت شد.
 
نامبره بعد مدتی با قید وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی بطور موقت آزاد و نهایتا در شعبه یکم دادگاه انقلاب شهر سنندج به ریاست قاضی سعیدی به اتهام تبلغ علیه نظام و همکاری با یکی از احزاب کردستانی به چهار سال زندان محکوم شد، و نهایتا این حکم در دادگاه تجدیدنظر هم به تایید رسید.
 
به گفته یکی از اعضای خانواده آقای بهرامی، نامبرده هنگام بازداشت مورد ضرب و شتم ماموران اطلاعات قرار گرفته و جراحاتی به وی وارد شده است.
 
همچنین در این مدت خانواده این فعال مدنی همواره از طرف اداره اطلاعات مورد تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته اند. سهراب بهرامی هم اکنون در زندان مرکزی سنندج بسر می برد.
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید