انتقال «حمیدرضا امینى» زندانى سیاسى به زندان فشافویه

زندانى سیاسى «حمیدرضا امینی» که از تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۶ در بند ۲۰۹ زندان اوین تحت بازجویی قرار دارد، به علت همکاری نکردن با وزارت اطلاعات، به زندان تهران بزرگ مشهور به “فشافویه “منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ایران، امروز ٢٨ بهمن این زندانی سیاسی طی تماس کوتاهى که با همسر خود «سودابه نامدار زنگنه» داشته، این خبر را تایید کرد و به همسرش گفته در صورتی که به زندان اوین بازگردانده نشود، دست به اعتصاب غذا خواهد زد، ضمنا تاکید کرد که رفتار ماموران و بازجویان با وی بسیار بد بوده است.

شایان ذکر است، «محمدحسین آقاسی» وکیل وی علیرغم دستور قاضی پرونده، موفق به دیدار موکل خود نشده و مامورین زندان اوین با نادیده گرفتن دستور قاضی، مانع از ملاقات وی با همسر و وکیلش شده اند.

«حمیدرضا امینی» از ناحیه چشم و گوش درد بسیاری را تحمل می کند و با اینکه از مشکل خود به ماموران زندان اوین گفته ولی مسئولان مربوط به این موضوع هیچ ترتیب اثری نداده اند.

«سودابه نامدار زنگنه»، همسر این زندانی سیاسی، بنا دارد که فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۶، نسبت به اقدامات غیرقانونی مسئولین زندان اوین، اعتراض و اعلام شکایت کند.

برای عضویت در کانال تلگرامی کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید