ضرب و شتم وحشیانه زندانی سیاسی علی معزی +عکس

صبح روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ «علی معزی» از زندانیان سیاسی دهه۶۰ به دستور بازجویان وزارت اطلاعات مورد ضرب و شتم وحشیانه مامورین زندان قرار گرفته و از ناحیه پیشانی مجروح و دچار خونریزی شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این زندانی سیاسی حدود ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ جهت رسیدگی به پرونده و اعزام به دادگاه فراخوانده شد.

اما وی با غیر قانونی و نا مشروع خواندن این دادگاه از رفتن به دادگاه امتناع ورزید. با اصرار های مکرر پس از رجوع وی به قسمت اعزام به دادگاه وی به صورت کتبی دادگاه خود را نامشروع خواند.

پس ار گذشت دقایقی این زندانی سیاسی از سوی ۵ مامور و یک سرگرد مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفته است.

در طی این ضرب و شتم وحشیانه پیشانی وی به علت برخورد با نرده های آهنی داخل راهرو شکاف برداشته و منجر به خونریزی شدید می شود.

سپس با ضربه های پی در پی باتوم وی را به زمین انداخته و به دست و پای  این زندانی سیاسی دستبند زده و او را کشان کشان سوار بر خودرویی کرده و به شعبه ۱ دادگاه کرج به ریاست قاضی «آصف حسینی» منتقل کرده اند. این زندانی سیاسی در شرایط بسیار بد جسمی حاصله از ضربه های باتوم ،شکستگی پیشانی و خونریزی ، مورد تهدید قاضی آصف حسینی قرار گرفت و در پایان دادگاه، وی به زندان مرکزی کرج یازگردانده و در اجرای احکام، حکم صادره به وی ابلاغ گردیده و از این زندانی سیاسی خواسته شده است که حکم مربوطه ۱ سال زندان را امضا نماید .

این زندانی سیاسی اعلام نمود است که نسخه ای از حکم صادره  را به وکیل و یا خانواده وی ارسال کرده و از آنها امضا بخواهند و از انجام این کار خودداری کرده است. ماموران دادگاه اعلام نموده اند که حکم صادر شده به هیچکس ارسال نخواهد شد.

پیش تر این زندانی سیاسی به دلیل شرکت در مراسم خاکسپاری زندانی سیاسی علی صارمی و محسن دکمه چی دستگیر و بیش از ۴ سال است که در زندان می باشد.

او همچنین به دلیل حضور ۲ فرزندش در شهر اشرف تحت فشارهای شدیدی قرار دارد.

«علی معزی»از بیماری سرطان مثانه و بیمارهای کلیوی رنج می برد.

Ali Moezi_Kampein.info

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید