محمد مظفری به بند ۶ زندان اوین منتقل شد

«محمد مظفری» عضو سازمان دانشجویان و دانش‌آموختگان جبهه ملى ایران، در ۸۸ امین روز از بازداشت، دیروز چهارشنبه، به بند عمومی ۶ زندان اوین منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «محمد مظفری» از دیروز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، از بند ٢-الف سپاه به بند عمومی اندرزگاه ۶ اوین منتقل شده و با خانواده خود تماس تلفنی داشته است.

یک منبع مطلع از وضعیت این زندانی در گفتگو با کمپین گفته: “پرونده محمد مظفری در شعبه ٢ بازپرسی دادسرای اوین مفتوح هست و وکالت وی را دکتر نعمت احمدی به عهده گرفته است.”

نیروهای اطلاعات سپاه، ساعت ۸ صبح یک‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، به منزل این عضو سازمان دانش‌آموختگان جبهه ملی ایران در تهران حمله کرده و وی را بازداشت کردند.

گفته شده ماموران اطلاعات در زمان بازداشت «محمد مظفری»، پس از گردآوری مقادیر زیادی مدارک، کتاب، نوشته‌های شخصی، موبایل و رایانه متعلق به وی را با خود برده بودند.

«محمد مظفری» هنرمند، خواننده و ترانه‌سراست.  سایت ملیون ایران درباره‌ی وی نوشته: “در ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، حدود ۲۰ نفر از ماموران سپاه با ظاهری داعشی به خانه آقای محمد مظفری ۲۶ ساله، هوادار مصدق و از مدافعان حقوق بشر که خواننده و ترانه‌سراست، ریخته ایشان را بازداشت نموده و اموال الکترونیکی، موبایل‌ها، کتب و جزوات موجود در خانه ایشان را ضبط و ساکنان خانه را در صورت مصاحبه با رسانه‌ها تهدید به مجازات نموده‌اند. در اثر این بازداشت مادر آقای محمد مظفری سکته قلبی نموده و راهی بیمارستان شده است. پدر ایشان بازنشسته و از کار افتاده است.”

«ملوک تورانی» مادر «محمد مظفری» پیش‌تر در نامه‌ای به تاریخ ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۴ درباره فرزندش نوشته: “اکنون در بند دو الف زندان اوین بازداشت است و از سرنوشت آن و وضعیت پرونده ایشان خبری نیست. امیدوارم مسوولین قوه قضاییه که خود را خردمند معرفی می‌کنند، درایت و شجاعت به خرج داده، جوانان دلسوز این سرزمین که به ناحق در بند دو الف که طی این چند ماه بازداشت شده‌اند را فوری آزاد نموده و به این ملت شریف ثابت کنند که هنوز هم این سرزمین براساس لج و لج‌بازی‌های کودکانه چند نادان اداره نمی‌شود.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید