حکم ۶۳ ماه حبس ابراهیم مددی در دادگاه تجدید نظر تایید شد

حکم زندان ابراهیم مددی، نایب رییس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به اتهام ” اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و اخلال در نظم عمومی” به ۶۳ ماه حبس محکوم شده بود، در دادگاه تجدید نظر عینا تایید و پرونده به شعبه اجرای احکام ارسال شد.

حکم ۶۳ ماه حبس ابراهیم مددی نایب ریس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که  به اتهام ” اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و اخلال در نظم عمومی” از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمد زاده صادره شده بود، عینا در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و برای اجرا به شعبه اجرای احکام ارسال شد.

صالح نیکبخت، وکیل مدافع این فعال کارگری، در آن زمان با ارائه لایحه دفاعی ۹ صفحه‌ای، اتهامات وارده به موکلش را «بی‌اساس» خوانده بود.

کانال تلگرامی سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با تایید این خبر گفت: «ابراهیم مددی بیش از شصت سال سن دارد و بیماری دیابت، چربی خون، فشار خون و پروستات حاد دارد. همچنین به دلیل اینکه سال گذشته سکته گوشی کرده است یک گوش وی کاملا شنوایی را از دست داده و گوش دیگرش نیز قدرت شنوایی بسیار کمی دارد.»

در نیمه های شب ۹اردیبهشت ماه سال ۹۴ همزمان دو گروه از مامورین وزارت اطلاعات در ساعت یک بامداد به منازل شخصی آقایان ابراهیم مددی و داود رضوی هجوم بردند و پس از دستگیری این دو عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد و ضبط وسایل شخصی و تلفن همراه و کامپیوتر، نامبردگان را به بند های انفرادی ۲۰۹ زندان اوین منتقل کردند که هر دوعضواین سندیکا بعد از ۲۲روز از بند ۲۰۹زندان اوین با قرار وثیقه صد میلیونی آزاد شدند.

ابراهیم مددی از بازداشت شدگان اعتصاب ها و اعتراضات رانندگان شرکت واحددر سال ۱۳۸۴ نیز است. مددی درسال ۸۶ از سوی شعبه ۱۴ دادگاه انقلاب در حکمی ناعادلانه به سه سال و نیم زندان محکوم شد که پس از تایید در دادگاه تجدید نظر تا آخر حکم خود را دربند ۳۵۰بدون استفاده ازمرخصی تحمل کیفر کرد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با انتشار اطلاعیه ای حکم بسیار ناعادلانه برای ابراهیم مددی را قویا محکوم کرده است. این سندیکا همچنین احکام ظالمانه علیه کارگران، معلمان، و فعالان صنفی را محکوم کرده و خواهان لغو فوری این احکام و آزادی تمامی فعالین صنفی شده است.

بیشتر بخوانید:

انتقال ابراهیم مددی و داوود رضوی به بند ۲۰۹زندان اوین

آزادی ابراهیم مددی و داوود رضوی پس از گذشت ۲۲ روز + عکس

ابراهیم مددی در دادگاه انقلاب محاکمه شد

پرونده محکومیت ابراهیم مددی به دادگاه تجدید نظر ارسال شد

فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل خواهان لغو احکام زندان داوود رضوی و ابراهیم مددی در ایران شد

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید