عباس واحدیان به دادگاه منتقل شد

عباس واحدیان شاهرودی، فعال صنفی معلمان مشهد به دادگاه منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، عباس واحدیان شاهرودی، معلم و فعال صنفی ساکن مشهد که از ۱۹ مهرماه در بازداشت و در وضعیت نامعلومی بسر می‌برد، روز جاری چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه پس از ۴۲ روز بی‌خبری، به دادگاه منتقل شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به کمپین گفت: «پس از ۴۲ روز بی خبری! امروز مطلع شدیم، عباس واحدیان شاهرودی که در مشهد در روز ۱۹ مهرماه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود، با لباس زندان و دستبند و پابند، به اتهام اقدام علیه امنیت و براندازی به دادگاه انقلاب مشهد در خیابان کوهسنگی بردند.»

پیش از این «هنگامه واحدیان شاهرودی» دختر «عباس واحدیان شاهرودی» به صدای آمریکا گفته بود، این اولین‌بار نیست که پدرم بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. او ۶ سال پیش برای اولین‌بار به اتهام همکاری با سایت کلمه بازداشت شد و خانواده به مدت یک سال از محل بازداشت او خبری نداشتند.

وی همچنین از برخورد نامناسب و تهدیدآمیز ماموران با دو فرزند دیگر آقای واحدیان در زمان بازداشت خبر داده و گفته بود، ماموران به خواهر ۹ ساله‌ام گفتند پدرت را می‌کشیم و برادر ۲۰ ساله‌ام را تهدید کردند او را هم بازداشت می‌کنند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید