پدر آتنا فرقدانی: گفتند دست دادن دخترم غیرقانونی بوده

انتقال آتنا فرقدانی به دادسرای اوین و احتمال محاکمه مجدد وی + فایل صوتی

آتنا فرقدانی به دنبال بازداشت محمد مقیمی وکیل مدافعش، امروز به دادسرای اوین برده شد. گفته شده این انتقال در رابطه با دست دادن او با وکیلش صورت گرفته است. پدر این زندانی گفته که مسوولین قضایی به او گفته‌اند دست دادن دخترش “غیرقانونی” است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این فعال حقوق کودک دربند صبح امروز یکشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۴، در حالی به دادسرای اوین منتقل شده که تعدادی از خانواده‌های زندانیان سیاسی از احتمال محاکمه وی به اتهام ” رابطه نامشروع با وکیل مدافع خود” خبر داده‌اند.

در همین رابطه  «محمد تقی فرقدانی» پدر «آتنا فرقدانی» در گفتگو با «شیوا گنجی» مسوول بخش زنان «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» ضمن رد تلویحی احتمال محاکمه دخترش گفت: “ما امروز پیش آتنا رفتیم، به اون صورت نه چون ما امروز پیشش بودیم، دادگاهی نشده و گفتند این دست دادن غیرقانونی بوده است.”

“پدر این فعال کودک زندانی در رابطه با احتمال صدور حکم جدید برای دخترش گفت: امکان دارد پرونده جدیدی برای دخترم درست کنند.”

محمدتقی فرقدانی در پایان افزود: “محمدمقیمی فردا از زندان آزاد می‌شود.”

محمد مقیمی وکیل مدافع آتنا فرقدانی شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۴، برای ملاقات با موکلش به زندان اوین مراجعه می‌کند و “فردی به نام حمیدی وی را بازداشت کرد” و سپس او را به زندان رجایی‌شهر منتقل کردند.

منبع موثقی درباره بازداشت این وکیل پایه یک دادگستری گفته: «علتی که باعث شده محمد مقیمی را بازداشت کنند دست دادن با موکلش بوده که در صورت جلسه برای وی زنا ذکر شده است.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید