پایان انفرادی و بازگشت تیمور خالدیان به بند

«تیمور خالدیان» زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج، پس از تحمل ۶ روز انفرادی روز گذشته پنجشنبه ۴ تیر ماه ۱۳۹۴ به بند ۱۰زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،این زندانی سیاسی سالن ۳۱ بند ۱۰ زندان رجایی‌شهر روز دوشنبه ۱ تیر ماه ۱۳۹۴، به اتهام توهین به مقامات کشور به دستور مدیر داخلی زندان به سلول انفرادی منتقل شد.
پیش تر منبع موثقی در خصوص مدت زمان انفرادی «تیمور خالدیان» در گفتگویی با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی »گفت: “مدت انفرادی «تیمور خالدیان» از سوی مدیر داخلی تا اطلاع ثانوی قید شده است و اطلاع دقیقی از تاریخ انتقال وی به  بند ۱۰ زندان تعین نشده است”.
پیش تر «تیمور خالدیان» در ۲۱ خرداد ماه سال جاری با در دست گرفتن پلاکارد در اعتراض به وجود سانسور در صدا و سیما، در مقابل این اداره دست به تحصن زده بود،که از سوی ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.
وی پس از بازجویی و تفهیم اتهام «اخلال در نظم عمومی با انجام حرکات نامتعارف»،به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
علیرغم اصل تفکیک جرائم،تیمور خالدیان هم اکنون به همراه سه زندانی عقیدتی دیگر به نام های «مهدی فراحی شاندیز»، «ابراهیم فیروزی» و «آرش مقدم»، در بند ۱۰ زندان رجایی شهر کرج، نگهداری می شود.
پس از بازجویی و تفهیم اتهام و انتقال به زندان رجایی شهر، قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی برای این زندانی سیاسی صادرشده است.پی

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل