اعدام محمود براتی معلم زندانی به همراه ۱۰ زندانی در زندان قزل‌حصار کرج

روز گذشته دوشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۱ زندانی در زندان قزل‌حصار کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند. این زندانیان همگی با اتهامات مربوط به موادمخدر و در دادگاه انقلاب رباط کریم به اعدام محکوم شده بودند.
محمود براتی  Mahmood Barati_Kampain.info
محمود براتی معلم زندانی اعدام شده
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از سازمان حقوق بشر ایران، «علی تفرشی»، «محمود براتی»، «مهدی رحیمی» از واحد ۲ زندان قزل حصار، یک زندانی به نام «حسین رستمی»، از زندان «فشافویه»، پنج زندانی که هویتشان مشخص نیست از زندان ندامتگاه مرکزی کرج و دو زندانی دیگر با هویتی نامعلوم از زندانی نامعلوم اعدامیان صبح روز دوشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۴ را تشکیل می‌دادند.
«محمود براتی» معلم اهل تایباد است که به گفته نزدیکانش بی‌گناه بوده، وی از ۹ سال پیش در زندان بسر برده و هیچ گونه ماده مخدری از وی کشف نشده بوده است.
«محمود براتی» با اعتراف یک فروشنده موادمخدر به اعدام محکوم شد که این فرد قبل از اعدام دوبار بصورت کتبی اعلام کرد که اعترافش دروغ بوده و تنها به این دلیل بود که فکر می‌کرد این معلم وی را لو داده است.
خانواده «محمود براتی» که در تایباد زندگی می‌کنند فرصت آخرین ملاقات باوی را پیدا نکردند و زمانی که توانستند خود را مقابل زندان قزل‌حصار برسانند حکم اعدام اجرا شده بود.
گفتنی است، با اینکه اجساد هر ۱۱ نفر به خانواده‌هایشان تحویل داده شد خبر اعدام این زندانیان تاکنون از سوی مقامات و رسانه‌های رسمی ایران اعلان نشده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید