بازداشت امین انواری رستمی در منزل + فایل تصویری از اعتراض مادر این فعال مدنی در تجمع دوشنبه های اعتراضی مقابل دفتر لاستیک دنا

«امین انواری رستمی» فعال مدنی که پیش تر طی تماس تلفنی می بایست ظهر روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه در دادسرای اوین حاضر می شد، پیش از حضور در دادسرای اوین صبح روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه پس از حضور نیروهای امنیتی در منزل بازداشت شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، صبح روز گذشته ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۴ نیروهای امنیتی چهار خودروی متعلق به نهادهای امنیتی به حکم شعبه ۲ بازپرسی دادسرای اوین با حضور در منزل این دانشجوی دانشجوی ترم ۶ مهندسی نرم افزار دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) پس از تفتیش منزل و ظبط اموال شخصی نامبرده را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
این فعال مدنی طی تماس تلفنی می بایست ظهر روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه سال در دادسرای اوین حاضر می شد.
این دانشجوی دانشجوی ترم ۶ مهندسی نرم افزار دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) پیش تر از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی «احمدزاده» به اتهام انتاسابی حمایت از “همجنسگریان”، “تبلیغ علیه نظام”، “توهین به رهبری”، “حمایت از خواننده شاهین نجفی” ،”توهین به مصباح یزدی و مقامات کشوری” و “حمایت از بهاییت” به دو سال و نیم حبس محکوم شده وحکم صادره پس از پیگیری های وکلا (امیرسالار داودی و خانم هاله موسویان) به ۵ سال حبس تعلیقی تبدیل شده است.
این فعال مدنی همچنین در ۹ دی ماه ۱۳۹۳در یک تماس تلفنی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی واقع در خیابان مطهری“جهت یک کار دفتری” احضارو پس از بازجویی بازداشت و به دادسرای ۱۳ اوین منتقل و با قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی آزاد شد.
«فرح بخشی» مادر «امین انواری رستی» صبح روز جاری دوشنبه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۴ با در دست عکسی از فرزند خود و شرکت در دوشنبه های اعتراضی مقابل دفتر لاستیک دنا جهت آزادی زندانیان سیاسی و مدنی اعتراض خود در جهت بازداشت فرزندش و انتقال او به مکان نامعلوم نشان داده است.
فایل تصویری از حضور وی در این تجمع اعتراضی در پی می آید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید