اعزام علی اکبر نیکبخت به بیمارستان

«علی اکبر نیکبخت»زندانی محبوس در زندان گلپایگان صبح روز جاری دوشنبه ۵ بهمن ماه به علت وخامت جسمانی به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، فرزند این زندانی محبوس در زندان گلپایگان با اعلام این خبر نوشته ” دقایقی پیش از زندان تماس گرفتند و اطلاع دادند صبح روز جاری دوشنبه ۵ بهمن ماه مقارن ساعت ۵ بامداد بر اثر شدت خونریزی توام با تب و لرز شدید به بیمارستان گلپایگان اعزام شده است. پدرم ،«علی اکبر نیکبخت» ۷۵ ساله مبتلا به سرطان حاد مثانه با اصرار و عناد «علیان» دادستان گلپایگان در حالی درون زندان نگهداری می شود که کمیسیون پزشکی قانونی طی نامه مورخ ۹۴/۱۰/۲۶ درخواست یک ماه مرخصی استعلاجی برای وی داده است”
این زندانی محبوس در زندان گلپایگان پیش تر به مرخصی استعلاجی اعزام شده بود، اما عصر روز یکشنبه ۲۹ آذر ماه سال جاری با هجوم ماموران امنیتی در منزل بازداشت و علیرغم وخامت وضعیت جسمانی به زندان گلپایگان منتقل شد.
پرونده این زندانی ۷۵ ساله محبوس در زندان گلپایگان پیش تر جهت تشخیص توانایی تحمل کیفر به علت کهولت سن و مشکلات جسمی به پزشکی قانونی منتقل شد.
نامبرده علاوه بر بیماری های متعدد، مبتلا به سرطان مثانه نیز است.
«علی اکبر نیکبخت» پیش تر به علت مصاحبه با یکی از فعالین حقوق بشر به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده است.
پزشک معالج «علی اکبر نیکبخت» اعلام کرده است که وی با وجود کهولت سن و بیماری سرطان مثانه تحمل شرایط حبس در زندان را ندارد.
این زندانی محبوس در زندان گلپایگان چندی پیش نیز در عصر روز پنجشنبه ۱۰ دی ماه برای دومین بار بر اثر شدت خونریزی داخلی به بیمارستان گلپایگان منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید