در پی فشارهای روحی و روانی گوهر عشقی در بیمارستان بستری شد

«گوهرعشقی» مادر جانباخته «ستار بهشتی» در پی فشارهای روحی و روانی و سکته خفیف، شب سه شنبه ۱۶ فروردین ماه پس از انتقال به درمانگاه به علت وخامت شدید جسمی به تشخیص پزشک در بیمارستان رسول اکرم واقع در خیابان ستارخان، خیابان نیایش بستری و تحت مراقبت ویژه و درمان قرار گرفته است.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی، پیش تر نیز «گوهر عشقی » در روز یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ به علت استرس و فشارهای عصبی حاصله از بازداشت «نرگس محمدی» و همچنین شرایط روحی بسیار بد نسبت به کشته شدن فرزندش به دست پلیس فتا و فوت همسرش به بیمارستان «فاطمه زهرا» واقع در رباط کریم منتقل شده بود و ظهر روزچهارشنبه ۶ خرداد ماه ۱۳۹۴از بیمارستان مرخص شد .
 
«ستاربهشتی» کارگر و وبلاگ‌نویس پیش تردر ۹ آبان ماه ۱۳۹۱ از سوی پلیس فتا بازداشت و به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق فعالیت در شبکهٔ اجتماعی و فیس بوک» در مدت بازجویی به شدت از سوی پلیس فتا شکنجه و درگذشت»
 
خانواده نامبره پس از کشته شدن وی در پی دادخواهی بوده و بارها از سوی مسوولین مورد تهدید، آزار و اذیت قرار گرفته اند.
سحر-بهشتی-ستار-بهشتی_kampain.info_-696x464
چندی پیش در روز یکشنبه ۶ دی ماه ۱۳۹۴، «سحر بهشتی» خواهر وی به اتهام «نصب عکس برادر خود بر شیشه‌ عقب خودروی شخصی خود، از سوی ماموران امنیتی پس از توقف خودرو برای ساعاتی مورد آزار و اذیت و تهدید قرار گرفت.
 
«سحر بهشتی» در پی انتقال مادرش به بیمارستان در شب سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صفحه فیسبوک خود نوشت:
 
پیرو تماس هاى مکرر دوستان و همراهان عزیز و بنا به درخواست آنان براى اعلام وضعیت مادر عرض میکنم؛ مادر بدلیل برخى فشارهاى عصبى ایجاد شده در این روزها از سوى برخى مدعیان دوستى با ما و همچنین ایجاد فضایى بدور از انسانیت و اخلاق، دچار شوک و سکته خفیف شدند و پس از مراجعه به پزشکشان دستور بسترى شدن فورى ایشان،صادر و در حال حاضر در بیمارستان بسترى هستند.
نیازمند دعاى شما عزیزان هستیم و به زودى مادر مهر سکوتش را خواهد شکست و روى دیگر سکه برخى از متقلبان مدعیان مبارزه و آزادیخواهى را افشا خواهد کرد.
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید