جان باختن فیصل عبیداوى شهروند عرب اهوازى در کمین نیروهاى امنیتی+فیلم

به دنبال شلیک مستقیم نیروهای انتظامی اهواز به یک خودروی سواری، «فیصل عبیداوی» شهروند عرب اهل اهواز جان باخت. گفته شده پس از آتش گشودن نیروهای مسلح در این کمین نظامی، دو شهروند دیگر نیز به شدت مجروح شده‌اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، به دنبال کمین نیروهاى امنیتى در مسیر اهواز – خفاجیه، در ساعت ۱۹:۳۰ غروب دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۵، پس از یک تعقیب و گریز ماشین حامل سه شهروند عرب اهوازی توسط نیروهای انتظامی محاصره می‌شود و نیروهای مسلح به ماشین مذکور آتش گشوده و سرنشینان بی دفاع را با شلیک مستقیم به شدت مجروح می‌کنند.

بنا به گزارش منابع محلى «فیصل عبیداوى» ٢٧ ساله از اهالى «کوى سادات اهواز» کشته می‌شود.

گفته شده دو سرنشین دیگر این ماشین، «سعید سوارى» اهل «کوى علوى» از ناحیه لگن مجروح و «خلیل عبیداوى» پسرعموى «فیصل عبیداوی» نیز از اهالى «شهرک اهواز» از ناحیه پا مجروح شده‌اند.

به دنبال این حادثه، بستگان قربانیان از دلایل احتمالی درگیری اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند. همچنین خبرگزارى‌هاى محلى و رسمى، علت این حادثه و دلیل کمین نیروهای انتظامی را منتشر نکرده‌اند.

گزارش شده «فیصل عبیداوى» چند روز پیش از جان باختن، ازدواج کرده بود.

«کریم دحیمی» از فعالان حقوق بشر اهوازی، فیلمی را ارسال کرده است که در آن “بى‌اعتنایی نیروهاى انتظامى در کنار پیکر خون‌آلود خلیل عبیداوی یکى از مجروحان” در آن مشاهده می‌شود.

هشدار: این فیلم حاوی تصاویر دلخراشی است؛ دیدن آن به همه توصیه نمی‌شود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید