سندیکای کارگران شرکت واحد خواستار آزادی بی قید و شرط جعفر عظیم زاده شد

سندیکای کارگران شرکت واحد طی بیانیه‌ای خواستار آزادی بی قید و شرط «جعفر عظیم زاده» فعال کارگری از زندان شد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی یه نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد، فعال کارگری «جعفر عظیم زاده» برای رسیدن به بدیهی ترین حقوق انسانی در هجدهمین روز اعتصاب غذا به سر می برد. هم زمان با ایشان آقای «اسماعیل عبدی» معلم زندانی نیز که برای دستیابی به حقوق مسلم و انسانی، دست به اعتصاب غذا زده بود علی رغم زیان های جسمی جبران ناپذیر خوشبختانه در روزهای گذشته آزاد و به اعتصاب غذای خود پایان داد.
 
سندیکا ضمن اعلام شادباش بمناسبت آزادی این معلم زندانی، نگرانی عمیق خود را از ادامه اعتصاب غذای هیجده روزه ی فعال کارگری اعلام می دارد و با توجه به صدمات جسمی جبران ناپذیر ناشی از ادامه اعتصاب غذا برای وی، ازآنجا که مسئولیت حفظ جان زندانی به عهده قوه قضائیه می باشد از مسئولین امر می خواهد بدون هیچ قید و شرط ، ایشان را هر چه سریع تر آزاد نمایند.
 
دادخواهی حق مسلم همه انسان ها می باشد؛ بسیاری از اعضای سندیکا و دیگر کارگران و معلمان تا کنون به دلیل پیگیری حقوق مسلم خود از حق داشتن کار محروم و یا بازداشت و زندانی شده اند. سندیکای کارگران شرکت واحد ضمن محکوم کردن برخورد های امنیتی با کارگران و معلمان، خواهان آزادی هرچه سریع تر تمامی کارگران و معلمان در بند می باشد.
 
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید