انتقال احسان مازندرانی به بند هشت زندان اوین

«احسان مازندرانی»، روزنامه‌نگار و مدیرمسوول سابق روزنامه فرهیختگان که پیش از این به بند ۷ زندان اوین منتقل شده بود به بند ۸ این زندان بازگشت.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از کلمه، هفته گذشته «علیزاده طباطبایی» در خبری اعلام کرد که قاضی «صلواتی» برای این روزنامه نگار که از آبان ماه سال گذشته بازداشت شده است، ۷ سال حکم حبس تعزیری صادر کرده است.
 
«احسان مازندرانی» روزنامه‌نگار و فارغ‌التحصیل دانشکده خبر است که دو سال پیش (۱۳۹۲) به سمت مدیرمسوولی روزنامه فرهیختگان رسید. او پیش از این نیز در اسفند ۹۱ در پی موج بازداشت روزنامه‌نگاران در دفتر روزنامه اعتماد بازداشت و پس از حدود سه هفته با سپردن وثیقه از بند ۲۰۹ زندان اوین آزاد شد.
 
یک روز پیش از بازداشت، مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویر صفحه‌ای از روزنامه وطن امروز با عنوان «رمزگشایی از هفت تیر کشی خیابان یاسر» که به درگیری خیابانی احسان لاجوردی فرزند اسدالله لاجوردی، رئیس پیشین زندان اوین و دادستان انقلاب، با افرادی از خانواده هاشمی رفسنجانی پرداخته، شرحی از ماوقع را نوشته و با انتقاد از مقاله این روزنامه، روایت این روزنامه را از این واقعه به چالش کشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل