بازداشت مهرداد صبوری و امید احمدی در کامیاران

«مهراد صبوری» و «امید احمدی» دو شهروند کُرد اهل کامیاران صبح روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه از سوی نیروهای وابسته به اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «مهرداد صبوری» ۲۷ ساله کارگر ساختمان و «امید احمدی» ۲۶ ساله فروشنده موبایل صبح روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بدون ارائه حکم از سوی نیروهای وابسته به اطلاعات پس از تفتیش منزل و ظبط وسایل شخصی، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
علی رغم بازداشت این دو شهروند اهل کامیاران از سوی نیروهای وابسته به اطلاعات، « شاهوصادقی» دانشجوی ترم آخر رشته مدیریت دولتی در دانشگاه سنندج و پاوه و «آرام محمدی» ۲۷ ساله فرزند «اسماعیل» دو شهروند کُرد دیگر طی روز چهارشنبه ۲۹ و پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در کامیاران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده اند.
پیگیری ها از سوی خانواده بازداشت شدگان جهت علت بازداشت و محل نگهداری بازداشت شدگان تا کنون بی نتیجه بوده و مسوولین هیچ گونه پاسخی به خانواده ها نداده اند.
از میان بازداشت شدگان « مهرداد صبوری» از اعضای کمیتهٔ هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری پییش تر نیز به دلیل فعالیت در خصوص حقوق کارگران مدتی را در زندان محبوس بوده است.
همچنین « شاهو صادقی» نیز دفعات پی در پی ازسوی نیروهای وابسته به اطلاعات احضار و مورد بازجویی قرار گرفته است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید