انتقال محمود معصومی به زندان تهران بزرگ ( فشافویه)

عصر روز گذشته یکشنبه ۱۶ خرداد ماه « محمود معصومی» فعال مدنی طی تماس تلفنی با خانواده از انتقال مجدد خود به زندان تهران بزرگ (فشافویه) خبرداد. تا کنون از علت انتقال او اطلاعی در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پیش تر به دنبال فراخوان جمعی از هواداران «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی، در روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵، نیروهای امنیتی با ممانعت از تجمع هواداران عرفان حلقه، در مقابل ساختمان لاستیک دنا واقع در میدان ونک، اقدام به بازداشت برخی از آنان کردند.

تجمع‌کنندگان به ادامه “بازداشت غیرقانونی محمد علی طاهری” اعتراض داشتند. همزمان نیروهای امنیتی پلیس و نیروهای انتظامی، ضمن ممانعت از حضور آنها، اقدام به بازداشت ۱۴ نفر از معترضین (۴ زن و ۱٠ مرد) کردند.

«محمود معصومی» از جمله فعالین مدنی بود و دانشجو است که در کنار «هواداران محمدعلی طاهری » با مطالبه آزادی این زندانی عقیدتی با برخورد نیروهای امنیتی مواجه شده و در نهایت بازداشت شد.

برخی از بازداشت‌شدگان در روز شنبه ۲۵ اردیهشت ماه در دادگاه تبرئه و آزاد شدند.

« محمود معصومی» در همان روز در جلسه اول بازپرسی در دادسرای شهید مقدس زندان اوین علی‌رغم صدور کفالت چهت آزادی به زندان فشافویه منتقل شد.

او در نهایت در ۲۸ اردیبهشت‌ماه ازاین زندان جهت بررسی پرونده و جلسه دوم بازپرسی به دادسرای شهید مقدس اوین منتقل شد.

این دانشجوی زندانی پس صدور قرار بازداشت دوماهه به بند ۲-الف سپاه پاسداران در این زندان منتقل شد.

تا کنون از علت انتقال مجدد این فعال مدنی و دانشجو به زندان فشافویه در عصر روز گذشته یکشنبه ۱۶ خرداد ماه اطلاعی در دست نیست. این در حالی است که خانواده «محمود معصومی» منتظر تماس مسوولین قضایی جهت قبول وثیقه و آزادی موقت او بودند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید