بازداشت موقت امیر تتلو برای یک ماه دیگر تمدید شد

در نوار صوتی جدیدی که شنبه سوم مهر ماه از امیر تتلو منتشر شده است، او ضمن اعتراض به روند قضایی پرونده‌ خود، علت طولانی شدن بازداشتش را «خصومت شخصی» اعلام می‌کند.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، امیر مقصودلو مشهور به تتلو، در تاریخ دوم شهریور ۹۵ بازداشت شد. بنا بر گزارش‌ها، اتهام او «تشویق جوانان به فساد و فحشا» عنوان شده است.
 
پس از بازداشت او یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تتلو بازپرس پرونده‌ خود، بیژن قاسم‌زاده را خطاب قرار داده و ضمن به کار بردن الفاظ توهین‌آمیز، او را تهدید به مرگ می‌کند.
 
در تازه‌ترین پیام تتلو که در شبکه‌های اجتماعی در اختیار هوادارنش قرار گرفته، صدای او از داخل زندان اوین شنیده می‌شود که با اشاره به قوانین دادرسی تاکید می‌کند بازداشت موقت تنها برای قتل و اختلاس‌های مالی بالاست و می‌گوید: «چه‌طور ممکن است که من را بدون هیچ دلیلی و به‌خاطر خصومت شخصی اذیت می‌کنند؟ آقای روحانی! شما که رییس جمهور هستید و دائم در تلویزیون حرف‌های خوب می‌زنید، یک نشر اکاذیب هم شما بگذارید که شاکی ما کامل شود. زندان‌‌زدایی همه‌اش ادا و اطوار است. من هنرمند مملکت، یک ماه است توی زندانم».
 
تتلو پیش از این نیز در آذر ماه ۱۳۹۲ به‌ دست پلیس امنیت اخلاقی ایران دستگیر شده بود، اما پس از دو روز آزاد شد.
 
امیر تتلو، از جمله خوانندگان مشهور رپ فارسی‌ست که از دهه ۸۰ هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. برخی ترانه‌ها و اظهارات او درباره حجاب و انرژی هسته‌ای، جنجال‌برانگیر و حاشیه‌ساز بوده است.
 
اینستاگرام امیر تتلو حدود سه و نیم میلیون دنبال‌کننده (فالوئر) دارد و از این نظر یکی از چهره‌های مشهور شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان به شمار می‌رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل