‎آزادی موقت مریم اسلامی به قید وثیقه در شیراز

‎مریم اسلامی شهروند بهایی بازداشت شده در شیراز  با تودیع وثیقه تا زمان برگزاری دادگاه موقتا آزاد شد.

‎به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، امروز یکشنبه بیست و پنجم مهر ماه، خانم مریم اسلامی با وثیقه دویست میلیون تومانی آزاد شد.

‎سایت بازداشت در این باره نوشت که در تاریخ هفتم مهر ماه ۱۳۹۵ چهارده تن از بهاییان شیراز به نام‌های: “مرجان و مژگان غلامپور، فربد و فرزاد شادمان و پریسا روحی زادگان، شمیم اخلاقی و همسرش صهبا فرحبخش، صهبا مصلحی و همسرش عهدیه عنایتی، مهیار سفیدی و همسرش شادی اقدم و ورقا کاویانی، سروش ایقانی و مریم اسلامی” بازداشت شدند و به بازداشتگاه اطلاعات شیراز موسوم به پلاک ۱۰۰ منتقل شدند.

‎پنج تن از بازداشت شدگان عبارت از: “عهدیه عنایتی، ورقا کاویانی، مهیار سفیدی، صهبا مصلحی، فربد شادمان ، بنا بر اظهارات ماموران ممنوع الملاقات می باشند و تا کنون هیچگونه تماسی نداشته اند”.

‎لازم به ذکر است که یازدهم مهر ماه ۱۳۹۵ ماموران اطلاعات سپاه ،خانم روحیه نریمان و همسرش فرزاد دلارام را در شیراز بازداشت نموده بودند.

‎عصر روز دوازدهم مهر ماه ۱۳۹۵ در حدود ساعت چهار بعد از ظهر ماموران اطلاعات وارد منزل سیامک هنرور شده و پس از تفتیش کامل و ضبط بعضی اموال شخصی ایشان اقدام به بازداشت همسر وی ، بهاره نوروزی نمودند ، وی به بازداشتگاه اطلاعات شیراز موسوم به پلاک ۱۰۰ منتقل شد.

‎پنج تن از شهروندان بهایی بازداشت شده در شیراز روز نوزدهم مهر ماه به قید وثیقه دویست میلیون تومانی از زندان عادل آباد شیراز آزاد شدند.

‎آقای فرزاد دلارام و همسرش روحیه نریمان، سروش ایقانی و فرزاد شادمان و همسرش خانم مژگان غلامپور از جمله افرادی بودند که از زندان عادل آباد آزاد گشتند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید