وکیل جعفر عظیم زاده و شاپور احسانی راد: برای موکلانم درخواست تجدید نظر کردم

«محمدعلی جداری فروغی» وکیل دادگستری، ظهر روز جاری ۱۲ آبان ماه به همراه «جعفرعظیم زاده » و «شاپور احسانی راد» موکلانش، با حضور در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ساوه لایحه تجدید نظرخواهی  و بررسی مجدد پرونده آنها را به دادگاه تقدیم کرد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از ایلنا، این وکیل دادگستری ابراز امیدواری کرد با توجه به این که «جعفر عظیم زاده» پیش تر در شعبه ۱۵دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهامات مشابه محکوم شده است و دلایلی مبنی بر مجرمیت موکل دیگر من، «شاپور احسانی راد»، در پرونده وجود ندارد، امیدوارم دادگاه تجدید نظر با بررسی مجدد پرونده و تشکیل جلسه رسیدگی، نسبت به فسخ حکم یازده سال محکومیت، اقدام کند.
«محمدعلی جداری فروغی» پیش تر در (بیست و چهارم مهر ماه ) اعلام کرد: «جعفر عظیم زاده» و «شاپور احسانی راد» هر کدام به یازده سال حبس محکوم شده اند و نسخه ای از رای صادره از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ساوه به او ابلاغ شده است.
وی افزود: “در رای صادره با توجه به مواد ۴۹۸ و ۴۹۹ قانون مجازات اسلامی، هریک از موکلین به ده سال حبس بابت ایجاد «تشکل کارگری اتحادیه آزاد کارگران ایران» و یک سال نیز بابت «تبلیغ علیه نظام» محکوم شده‌اند”.
جداری فروغی در ادامه افزود: “پرونده دیگری برای موکلین بابت اتهاماتی از قبیل تشویش اذهان عمومی در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ ساوه در جریان رسیدگی است”.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید