احضار شعله پاکروان به اداره اطلاعات

«شعله پاکروان»، مادر«ریحانه جباری»، زندانی اعدام شده روز جاری به صورت تلفنی به اداره اطلاعات احضار شد. « شعله پاکروان» در۲۹ مهر سال جاری در پی برگزاری مراسم سالگرد اعدام فرزند خود به همراه « محمد نوری زاد» و تنی چند از شرکت کنندگان  از سوی ماموران لباس شخصی با پشتیبانی پلیس امنیت برای ساعاتی بازداشت شد. نیروهای امنیتی با اعمال خشونت، بسیاری از وسایل مهیا شده جهت برگزاری مراسم را شکسته و اقدام به جمع آوری داربست و صندلی ها کرده بودند.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «شعله پاکروان»، مادر «ریحانه جباری» امروز ۲۴ آبان‌ماه ، طی تماس تلفنی به اداره اطلاعات احضار و بایستی ساعت ۱۰ صبح فردا در این محل حضور یابد.
 
پیش تر نیز در در پی پشتیبانی مستقیم پلیس امنیت، صبح ۲۹ مهر سال جاری ماموران لباس شخصی مانع از برگزاری مراسم سالگرد اعدام «ریحانه جباری» بر سر مزار او شدند و با اعمال خشونت، بسیاری از وسایل مهیا شده جهت برگزاری مراسم را شکسته و اقدام به جمع آوری داربست و صندلی ها کردند.
 
به گزارش شاهدان عینی ماموران امنیتی به جمعیت حاضر گفته بودند یا بروید یا بازداشت خواهید شد.
 
«شعله پاکروان » ،«محمد نوری زاد» و تنی چند از شرکت کنندگان در این اقدام ماموران بازداشت  و پس از گذشت ساعاتی نگهداری در خودروی نیروهای امنیتی پس متفرق شدن جمعیت شرکت کننده در مراسم ، اطراف «بهشت زهرا» آزاد شدند.
 
 
 
 
 
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید