وضعیت بد جسمی آرش صادقی در سی و دومین روز اعتصاب غذا

آرش صادقی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، در سی و دومین روز از اعتصاب غذا در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آرش صادقی زندانی سیاسی بند هشت زندان اوین در سی و دومین روز از اعتصاب غذا در وضعیت وخیمی به سر میبرد. وی با افت فشار شدید، شانزده کیلو کاهش وزن، در حال از دست دادن تکلم، بیهوشی های پیاپی ،مشکل کلیوی و معدوی و تپش قلب و همچنین تنگی تنفس روبرو شده است.
 
همچنین طی روز های گذشته پشت سر هم خون بالا می آورد و در حالت بیهوشی فشار وی به شدت پایین و در وضعیت خطرناکی قرار میگیرد.
 
پزشکان بهداری زندان اوین از پذیرش آرش صادقی به دلیل نپذیرفتن این زندانی سیاسی از دریافت سرم خودداری میکنند. بهداری برای آرش صادقی دستور انتقال و بستری در بیمارستان را صادر نموده اما این زندانی سیاسی مشروط به نپوشیدن لباس زندان، نزدن دستبند و پابند، عدم تزریق سرم و داشتن حق ملاقات حاضر به اعزام به بیمارستان است. این درحالی است که مسئولین زندان اوین هیچ گونه پاسخ و واکنشی نسبت به شرایط وخیم این زندانی سیاسی محکوم به نوزده سال حبس نشان نداده اند.
 
آرش صادقی به دلیل درد در ناحیه کتف، بر اثر شکنجه‌های دوران بازجویی، نیازمند مصرف دارو بوده و اعتصاب غذا و عدم دریافت دارو، سلامت وی را در وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار داده است؛ با این‌حال این زندانی سیاسی اعلام داشته که تا زمان رسیدن به خواسته‌اش به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.
 
این کنشگر مدنی زندانی که خود مشغول تحمل ۱۹ سال محکومیت حبس است، از روز سوم آبان‌ماه در اعتراض به بازداشت همسرش گلرخ ابراهیمی ایرایی جهت تحمل ۶ سال حبس، دست به اعتصاب غذا زده است.
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید