حکم ۱۵ سال حبس علیرضا گلیپور تایید و ابلاغ شد

 وکیل علیرضا گلی‌پور، زندانی امنیتی زندان اوین، از تایید ۱۵ سال از ۳۹ سال حکم صادره موکلش در دادگاه تجدید نظر خبر داد. به گفته وی، ماده ۱۳۴ در مورد آقای گلیپور اعمال شده و ۱۲ سال از این حبس اجرایی خواهد شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان  سیاسی و مدنی به نقل از ایسنا، وکیل علیرضا گلی‌پور، زندانی امنیتی زندان اوین، خبر داد که حکم اعمال ماده ١٣۴ و تأیید ١۵ سال حبس برای موکلش با درنظرگرفتن تخفیف به ١٢ سال رسیده و امروز از طریق اجرای احکام به او ابلاغ شده است.
آقای گلی‌پور بر اساس حکمی که در تاریخ ۲۶ اردبیهشت ماه از شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی ابلاغ شده بود، به ۳۹ سال و ۹ ماه حبس و ۱۷۰ ضربه شلاق محکوم شده بود.
علیرضا گلی پور، متولد۱۳۶۵، ساکن تهران و دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۹۱ از سوی ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شد. او از زمان بازداشت تا اردبیهشت ماه ۱۳۹۴ از حق داشتن وکیل محروم بوده است. اولین جلسه دادگاه او در روز ۲۱ تیرماه ۱۳۹۴ تشکیل شد، جلسه بعدی که قرار بود در تاریخ ۲۵ آبان ماه امسال برگزار شود به زمان دیگری موکول شد. این جلسه نهایتا در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید