وخامت جسمی بهنام موسیوند و عدم هرگونه رسیدگی پزشکی

بهنام موسیوند که از ۱۳ آذر در حمایت از آرش صادقی دست به اعتصاب غذا و فقط اب مصرف میکند بدلیل عدم تحویل گرفتن نامه اعتصابش توسط مقامات زندان بدون هرگونه رسیدگی پزشکی قرار دارد و با ضعف شدید جسمانی مواجه شده است.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، این زندانی سیاسی، هفتمین روز از اعتصاب غذای خود را در حالی پشت سر می گذارد که به دلیل خودداری مسئولان از دریافت نامه اعتصاب غذا، از درمان و رسیدگی به وی در بهداری زندان رجایی شهر ممانعت می شود.
 
مسئولان زندان رجایی شهر همچنان از دریافت نامه اعتصاب غذای بهنام موسیوند امتناع کرده و این مسأله موجب شده که این زندانی سیاسی از حق درمان و معاینات روزانه محروم بماند.
 
گفتنی است که بهنام موسیوند که در اعتراض به عدم پاسخ گویی مسئولان به درخواست آرش صادقی و بی توجهی به وضعیت این زندانی سیاسی در اعتصاب غذا، از روز شنبه سیزدهم آذرماه در اعتصاب غذای تر به سر می برد، پس از گذشت شش روز در وضعیت نامساعد جسمانی قرار داشته و نیازمند رسیدگی درمانی می باشد
 
شایان ذکر است، آرش صادقی که در اعتراض به نقض مکرر قانون در پرونده خود و همسرش، گلرخ ایرایی، از روز دوشنبه سوم آبان‌ماه، اقدام به اعتصاب غذا کرده است، هم اکنون در چهل و ششمین روز اعتصاب، در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد.
 
بهنام موسیوند، فعال مدنی، در پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۹۳ در محل کار خود بازداشت و پس از مدتی با تبدیل قرار بازداشت آزاد شد. وی سپس از سوی شعبهٔ ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، در طی حکمی که ۳۱ مردادماه سال ۱۳۹۴ ابلاغ شد، به ۱۸ ماه حبس محکوم‌ گردید. این حکم در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، به ریاست قاضی پورعرب به سه سال حبس تعزیری تغییر پیدا کرد.
 
این فعال مدنی ۲۴ خردادماه سال ۱۳۹۵ جهت تحمل سه سال حبس خود، به زندان اوین مراجعه کرد و در تاریخ ۲۶ خردادماه، از قرنطینه بند ۴ به بند ۸ زندان اوین انتقال یافت.
 
وی در مهرماه سال جاری از بند هشت اوین به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید