بی خبری کامل از وضعیت نظام صادقی فعال کارگری در سنندج

خانواده و تنی چند از دوستان نظام صادقی فعال کارگری و عضو کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکلهای کارگری روز سه شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۴ در مقابل اداره اطلاعات شهر سنندج تجمع کرده و خواهان علت بازداشت و وضعیت نامشخص این فعال کارگری شدند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،روز یکشنبه ۲۳فروردین ماه سال جاری نیز خانواده و جمعی از آشنایان این فعال کارگری در اعتراض به بازداشت و آزادی بی قید و شرط این فعال کارگری تجمعی کوچکی در مقابل اداره اطلاعات شهرسنندج صورت داده بودند که در نهایت نظام صادقی در تماسی کوتاه با مادرش که از جانب مامورین اطلاعات صورت گرفته بود خواستار ترک آنها ار محل شد.
تظام صادقی در روز چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه بعدازظهر هنگامی که به همراه همسر خود از ترمینال شهر سنندج عازم شهر محل سکونت خود اشنویه بود توسط چندین مامور لباس شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال یافت.
در حال حاضر نظام صادقی در اداره اطلاعات شهر سنندج بازداشت است و از علت بازداشت وی اظلاعاتی در دست نیست.
پیشتر نظام صادقی در سال ۱۳۸۶ به مدت یک سال در زندان مرکزی سنندج بازداشت بود. همچنین وی در سال ۱۳۹۱ به همراه۶۰ فعال کارگری به علت حضوردر مجمع عمومی اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری در شهر کرج بازداشت شد وبه مدت چهار روز در زندان قزلحصار کرج بازداشت بازداشت بود.
این مجمع عمومی ششمین مجمع عمومی این کمیته و برای بررسی وظایف جاری، شرایط تشکل‌های صنفی، انتخابات اعضا و هیات مدیره بوده است.
در این بازداشت که با حمله ناگهانی شمار زیادی از افراد لباس شخصی و نیروی انتظامی همراه بود، نیروهای امنیتی اقدام به تیراندازی و ضرب و شتم شدید حاضران در جلسه کرده بودند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید