حمیدرضا امینی فعال مدنی و زندانی سیاسی دست به اعتصاب غذای خشک زد

حمیدرضا امینی، فعال مدنی و زندانی سیاسی از امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۶ مجددا دست به اعتصاب غذای خشک زد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی، حمیدرضا امینی، فعال مدنی و زندانی سیاسی محبوس در زندان بزرگ تهران معروف به فشافویه به دلیل عدم تحقق وعده‌های مسئولان قوه قضائیه و زندان، از امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۶ مجددا دست به اعتصاب غذای خشک زد.

حمید رضا امینی در یک فایل صوتی که در اختیار کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی قرار گرفته است، گفت :

من حمیدرضا امینی معروف به آریوبرزن در دنیای مجازی فعالیت سیاسی و مدنی داشتم. کارم اطلاع رسانی بود و از امروز ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۶ اعلام اعتصاب غذای خشک می‌کنم و تا زمانی‌که من را به زندان اوین برنگردانند اعتصاب غذای خود را ادامه خواهم داد و این‌بار فریب نخواهم خورد.

در ادامه‌ی فایل صوتی، این فعال حوزه مجازی  از زندان فشافویه، گزارشی از وضیت وخیم جسمی خود داد و گفت “وضعیت جسمی و روحی خوبی ندارد و خونریزی داخلی دارد.”

فایل زیر را بشنوید:

حمیدرضا امینی که در فضای مجازی با اکانت “آریوبرزن” فعالیت می کرد، روز ۱۱ آذرماه ۱۳۹۶ بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت، اما به دلیل عدم همکاری با وزارت اطلاعات در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۶، به زندان تهران بزرگ مشهور به “فشافویه” منتقل شد و به همین دلیل یک بار دست به اعتصاب غذا زده بود و طی وعده مسئولین مبنی بر رسیدگی به وضعیت وی اعتصاب غذای خود را شکسته بود.

از حمیدرضا امینی بیشتر بخوانیم.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید