انتقال مجدد بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری به زندان رجایی شهر

«بهنام ابراهیم زاده»فعال کارگری که روز گذشته به زندان اوین منتقل شده بود صبح امروز شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴، مجددا” به بند ٢ زندان رجایى شهر مشهور به دارالقرآن باز گردانده شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، مامورین امنیتی و اطلاعات پس از حضور در بند ٢ زندان رجایى شهر مشهور به دارالقرآن، به اتاق شماره ۶ این بند رجوع و پس از بر تن کردن لباس مخصوص بند ۲۰۹ زندان اوین (طوسی رنگ و یقه بسته) این فعال کارگری و کودکان کار را به این زندان منتقل کرده و در بهداری مرکزی این زندان منتقل و به همراه پرونده و نوبت قبلی که از قبل گرفته شده بود جهت “ام -آر_آی” به بیمارستان سینا منتقل می کنند.
گفته شده “بهنام ابراهیم زاده شب گذشته ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در بند۲۰۹ زندان اوین بوده است”.
این زندانى سیاسى و فعال حقوق کودکان کار اکنون نزدیک به ۵ سال است که در زندان به سر می‌برد. او ابتدا در خردادماه ۱۳۸۹، بازداشت و به تحمل ۵ سال حبس محکوم شد. وی پس از بازگشایى پرونده جدید و محاکمه در دى‌ماه ۱۳۹۳، مجددا به تحمل ۹ سال و نیم زندان محکوم شد.
«بهنام ابراهیم‌زاده» پس از ابلاغ حکم جدید، در بند ٢٠٩ زندان اوین بازجویى و سپس به قرنطینه زندان رجایى شهر منتقل شد. او در نهایت با تصمیم مسوولین زندان به بند ٢ زندان رجایى شهر مشهور به دارالقرآن منتقل شد.
پیش تر این فعال کارگری و کودکان کار،در روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۴، به علت درد شدید ناشی از آرتروز گردن درخواست انتقال به بهداری کرد که با پاسخ منفی مسوول بند روبرو شد. وی به همراه سه هم‌بندی دیگر خود، دست به اعتراض زده که در نهایت پس از درگیری لفظی و شکستن مقاومت مسوولان بند، این زندانی سیاسی به بهداری منتقل شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل