انتقال رسول بداقی معلم زندانی به مکانی نا معلوم

«رسول بداقی» معلم در بندِ سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج  صبح امروز یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴،به بهانه انتقال به دادسرای اوین به مکان نا معلومی منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ،این معلم زندانی در اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، به شعبه ۶ بازپرسی مجتمع قضایی مقدس واقع در زندان اوین احضار و پس حضورش توسط مامورین امنیتی و اطلاعات مجددا به زندان رجایی شهرمنتقل می شود.

یک منبع مطلع از وضعیت این معلم زندانی و زندانی سیاسی به «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت “به ایشون اعلام کرده اند که وزارت اطلاعات و دادستانی از برای وی شکایتی مطرح نموده است و در صورت مصاحبه و اعلام کناره گیری از فعالیتهای صنفی معلمان این پرونده مختومه خواهد شد”

«رسول بداقی» عضو هیات مدیره‌ی «کانون صنفی معلمان ایران» در ، به ۶ سال زندان و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های اجتماعی محکوم شده است.
یک سال از حکم «رسول بداقی» به اتهام “تبلیغ علیه نظام” و ۵ سال دیگر به اتهام “تبانی و تجمع به قصد برهم زدن امنیت ملی” صادر شده است.
رسول بداقی بیش ازشش سال است در زندان و تبعید بوده و در دوران زندان حتی پس از مرگ مادرش اجازه مرخصی نداشته است.
این معلم زندانی دربنددر دوران قبل از زندان به همراه سایرمعلمان و اعضای تشکل‌های صنفی سراسر کشور، به شیوه‌های گوناگون اعتراضات خود را به گوش جهانیان رسانده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید