بستری شدن سید محمد سیف زاده در بیمارستان

سیدمحمد سیف زاده، وکیل زندانی، از روز شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ جهت ادامه معالجات پزشکی خود در بیمارستان قلب تهران بستری شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،این زندانی سیاسی به علت مشکلات قلبی، گرفتگی دو رگ قلب و عدم بازگشت کامل خون از دو پا به قلب صبح روز شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ به بیمارستان قلب تهران منتقل و بستری شده است.
پیش تر وی در ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۴ جهت ویزیت و معاینه به بیمارستان قلب تهران منتقل شده بود و بنا به دستور پزشک و به علت وخامت وضعیت قلبی می‌بایست در بیمارستان بستری می‌شد، اما مجددا وی را به زندان رجایی شهر عودت داده بودند.
پزشکان و متخصصان مرکز قلب تهران درخصوص وضعیت وخیم این زندانی سیاسی دونامه به دادستانی تهران نوشته بودند که مورد بی توجهی ماموران و مقامات دادستانی تهران قرار گرفته است.

این متخصصان دراین دو نامه هشدار داده بودند که شرایط جسمانی این وکیل دربند، شرایط مناسبی نیست و هرلحظه امکان سکته قلبی و مغزی این وکیل دربند وجود دارد.
این وکیل دادگستری از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی، با اتهام‌های “تاسیس کانون مدفعان حقوق بشر” و “فعالیت تبلیغی علیه نظام” به تحمل ۹ سال حبس و ۱۰ سال محرومیت از حرفه وکالت محکوم شد. بعد‌ها این حکم به ۲ سال حبس به علت “تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر” و تحمل ۶ سال حبس به دلیل “نگارش نامه به سیدمحمد خاتمی” رییس‌جمهور سابق در توصیف شرایط وخیم زندان‌ها، تغییر یافت.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید