ادامه معالجات پزشکی سید محمد ابراهیمی زندانی سیاسی سابق

«سید محمد ابراهیمی» زندانی سیاسی سابق، در نخستین روز هفته برای ادامه دوره درمانی‌ بیماری‌اش به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این زندانی سیاسی و مدنی سابق و عضو نهاد مادران پارک لاله، روز شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، بر اثر وخامت وضعیت جسمانی‌اش، برای ساعاتی به بیمارستان منتقل شد.او از مشکلات ریوی از جمله تنگی نفس و خون‌ریزی کلیه رنج می‌برد.
این زندانی سیاسی سابق، در ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۳، پس از تحمل چهار سال زندان به مرخصی درمانی اعزام شده بود، اما همچنان آثار بیماری با وی همراه و کماکان در حال طی پروسه‌ی درمان پزشکی است.
یک منبع مطلع از وضعیت این زندانی سیاسی سابق که نخواست نامش فاش شود به «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت: “پنج دندان سید محمد ابرهیمی بر اثر ضربه شدید قنداق اسلحه در زمان بازداشت و ضرب و شتم هنگام بازجویی‌ها شکسته است. همچنین در اثر حبس طولانی در سلول‌های انفرادی وی به مشکلات ریوی شامل تنگی نفس، خون‌ریزی کلیه و آسم دچار شده است.”
این منبع همچنین افزود: “تمام این مشکلات پیش آمده برای سید محمد ابراهیمی ناشی از شکنجه‌ها در زمان بازجویی‌ها و حبس طولانی مدت در سلول انفرادی بوده است.”
اجرای دادگاه و رسیدگی به پرونده «سید محمد ابراهیمی» در روز اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «محمد مقیسه»، به علت بررسی کامل پرونده از سوی وکیل این زندانی سابق برای مدت سه ماه به تعویق افتاد.
«سید محمد ابراهیمی» در سن ۲۱ سالگی عضو تیم ملی بسکتبال امید ایران بوده است. او سابقه حضور ۲۰ ساله در ورزش بسکتبال در باشگاه‌های مختلف از «فجر اراک» تا «ظفر تهران» را در پرونده کاری و ورزشی خود دارد. وی همچنین به مدت ۵ سال به عنوان مربی در تیم‌های بسکتبال نوجوانان فعالیت کرده است.
«سید محمد ابراهیمی» در پی حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸، بازداشت و به تحمل ۵ سال زندان محکوم شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید