احضار محمد مظفری برای اجرای حکم/ سند

محمد مظفری، فعال مدنی از سوی اجرای احکام دادسرای شهید مقدس مستقر در بازداشتگاه اوین جهت اجرای حکم فراخوانده شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، براساس ابلاغیه ای که از شعبه یک اجرای احکام دادسرای مقدس اوین، امروز ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ به دست این فعال مدنی رسیده است، وی باید ظرف ۵ روز دیگر برای اجرای حکم دو سال زندان و  ۷۴ ضربه شلاق خود را به زندان اوین معرفی کند.

این فعال سیاسی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ از سوی قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به دو سال حبس تعزیری، دو میلیون تومان جریمه نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود که این حکم از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظراستان تهران عینا تایید شد.

اتهامات آقای مظفری در این پرونده “تبلیغ علیه نظام”، “اجتماع و تبانی”، “عضویت در سازمان دانشجویان و دانش اموختگان جبهه ملی ایران”، “توهین به رهبری”، “حمایت از زندانیان سیاسی و خانواده انها”، “حمایت از مادران پارک لاله” و “استفاده و نگهداری تجهیزات ماهواره ای” عنوان شده بود.

محمد مظفری ۲۶ بهمن ماه سال ۹۳ بازداشت و به بند دو-الف، بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران در زندان اوین، منتقل شد. او پس از سه ماه و با پایان بازجویی ها به بند هشت منتقل و بیست و یکم تیرماه ۱۳۹۴ پس از پنج ماه بازداشت موقت به قید وثیقه آزاد شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید