علی کریمی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی ایران، برای ارائه پاره‌ای از توضیحات پیرامون یکی از پرونده های قدیمی‌اش به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

به گزارش” ورزش سه” علی کریمی که علاوه بر فوتبال یکی از فعالان حوزه فضای مجازی هم است، به خاطر برخی از پست هایش در اینستاگرام به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. کریمی ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، به همراه وکیلش از ساعت ۱۲ در دادسرا حاضر شد و به ادای توضیحات در این رابطه پرداختند.

برخی خبرگزاری های داخلی در مورد احضار وی نوشته اند: «کریمی با چهره‌ای ناراحت در دادسرا حاضر شد و بعد از مدتی هنگام خروج نیز با همین وضعیت دادسرای فرهنگ و رسانه را ترک کرد.»

البته مشخص نیست کدام پست های اینستاگرامی کریمی باعث احضارش به دادسرا شده است. وحید ملکی، وکیل علی کریمی ضمن تایید این موضوع از دادن هرگونه اطلاع بیشتری امتناع کرد.

خبرگزاری ایسنا هم به نقل از منبع آگاه، ضمن انتشار خبر کوتاهی از احضار علی کریمی نوشت: «علی کریمی، در رابطه با یکی از پرونده های قدیمی‌اش به دادسرا احضار شده است.»

آخرین پست اینستاگرامی  علی کریمی، کمپین نخریدن اقلام غیرضروری مثل سکه و طلا بود که بشدت در فضای مجازی با استقبال کاربران روبرو شد. پیش از این نیز پست های او درباره کوروش و یا پست های حمایتی اش از مهدی مهدوی کیا و کریم باقری نیز در فضای مجازی واکنش های زیادی را برانگیخته بود. علی کریمی ۳٫۵ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و یکی از پرمخاطب ترین و محبوب ترین چهره های اینستاگرامی است. او ظرف یکسال اخیر البته درگیری ها و چالش هایی نیز با برخی افراد مانند رئیس فدراسیون فوتبال ، سرمربی تیم ملی ، مالک باشگاه نفت و مدیرتیم سپیدرود هم داشته و هربار از اینستاگرامش به عنوان یک رسانه پرمخاطب برای ابراز عقایدش درباره این چالش ها بهره برده است.

هر چند علی کریمی پیش تر نیز به دادگاه فرهنگ و رسانه به دلیل برخی اظهارات خود علیه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال یا انتشار تصویری از آرامگاه کورش و مطالب انتقادی اش نسبت به فدراسیون فوتبال در ایسنتاگرام مورد بازخواست قرار گرفته است، با این وجود ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد که حضور او در دادسرا به خاطر کدام پست هایش بوده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید