دو فعال کارگری در سنندج بازداشت شدند/ تداوم بازداشت بهنام ابراهیم‌زاده در بازداشتگاه کرمانشاه

دو فعال کارگری به نام های “مظفر صالح نیا” و “خالد حسینی” از سوی ماموران امنیتی شهرستان سنندج بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. همزمان بهنام ابراهیم‌زاده دیگر فعال کارگری که در مرداد‌ماه سال جاری بازداشت شده بود، کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز مورخ ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۷، دو تن از فعالان کارگری ساکن شهرستان سنندج از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

هویت این افراد “مظفر صالح نیا” و “خالد حسینی” عنوان شده است.

یک منبع مطلع در گفتگو با گزارشگر کمپین گفت: “نیروهای امنیتی امروز مظفر صالح نیا عضو هئیت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و خالد حسینی فعال کارگری را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند”.

هنوز از دلایل و بازداشت و اتهامات این دو فعال کارگری اطلاعی در دست نیست.

همچنین در خبری دیگر با وجود گذشت بیش از یک‌ماه از وضعیت بهنام ابراهیم‌زاده، دیگر فعال کارگری بازداشت شده کماکان هیچ اطلاعی حاصل نشده است.

بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری در تاریخ ۲۶ مردادماه سال جاری از سوی نیروهای امنیتی در کرمانشاه بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه این شهر منتقل شد.

این فعال کارگری متولد ۱۳۵۶ در شهرستان اشنویه است که از سال ۸۷ تاکنون بارها از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به حبس محکوم شد.

 

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید