سه ماه حبس برای انتشار شش پست اینستاگرامی

«علی آقاعلیخانی» دانشجوی دانشگاه مهرام قزوین، می‌گوید که برای شش پست اینستاگرامی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۳ ماه حبس قطعی در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان قزوین محکوم شده است.

به گزارش انصاف نیوز، او در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از این حکم، ضمن تایید این خبر گفته: «بالاخره رای قطعی دادگاه تجدیدنظر هم صادر شد؛ به خاطر انتشار شش تا پست انتقادی توی صفحه شخصی اینستاگرامم به سه ماه حبس قطعی محکوم شدم.

اتهامی که زده بودند، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی بود. در حالی که من هیچی درباره نظام تو اون پست‌ها نگفته بودم. اصلا اسمی از نظام نیاورده بودم. فقط انتقاداتی به احمدی نژاد و فرمانده سپاه و یا ایجاد مشکلات برای برگزاری کنسرت‌ها و دادن پول به برخی هیات‌های خاص از محل بیت المال کرده بودم یا عکس یک تجمع مردم رو گذاشته بودم یا کلیپی در نقد سر دادن شعار مرگ برای این و اون منتشر کرده بودم؛ همین! همین چهار کلام حرف منجر شد به حکم سه ماه حبس قطعی؛ الآن من باید طبق قانون، سه ماه از بهترین روزهای عمرم توی سن بیست و چهار سالگی رو تو حبس باشم،حبسی که به خاطر عنوان مجرمانش تبعات بعدی هم خواهد داشت ؛ اونم فقط به خاطر چهار تا انتقاد ساده…»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید