احضار پرسنل سنی‌آنلاین به دادسرای زاهدان

وب‌سایت سنی آنلاین خبر داد که چهارنفر از «پرسنل» این وب‌سایت که پیش از این توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران احضار و بازجویی شده بودند، به دادسرای زاهدان احضار شده‌اند.

براساس این گزارش، روز پنجشنبه ،۲۷ دی‌ماه در احضاریه‌های جداگانه، از چهار نفر از «کارمندان» پایگاه اطلاع‌رسانی سنی‌آنلاین خواسته است، حداکثر تا پنج روز آینده در شعبۀ ۱۳ دادیاری دادسرای زاهدان حاضر شوند.

این افراد مدتی قبل نیز توسط اطلاعات سپاه زاهدان احضار و بازجویی شده بودند.

دراین گزارش اعلام نشده که نیروهای سپاه پاسداران چه موضوعاتی را در این بازجویی مطرح کرده‌اند.

وب‌سایت سنی آنلاین همچنین به نام و مسئولیت افرادی که احضار شده‌اند اشاره نکرده است. این وب‌سایت از ۱۰ سال پیش فیلتر شده است.

این وب‌سایت زیر نظر مدرسه دارالعلوم زاهدان فعالیت می‌کند. مولوی عبدالحمید، شاخص‌ترین روحانی اهل سنت ایران و امام جمعه اهل سنت زاهدان، مدیر مدرسه دارالعلوم زاهدان است.

پیش از این نیز تعدادی از فعالان سیاسی و مدنی و روحانیون اهل سنت به ادارات احضار و بازجویی شده‌اند.

چهره‌های شاخص اهل سنت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۹ اردیبهشت امسال از حسن روحانی حمایت کردند و استان‌های کردستان با ۷۵ درصد و سیستان و بلوچستان با حدود ۷۳ درصد، بیشترین رای را به او دادند.

مولوی عبدالحمید در انتخابات ریاست جمهوری ضمن حمایت از آقای روحانی در عین حال از محقق نشدن برخی از خواسته‌ها و مطالبات جامعه اهل سنت در دولت اول او انتقاد کرده بود.

منابع

وب سایت سنی آنلاین و رادیو فردا

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید