مجید حسینی با وثیقه آزاد شد

مجید حسینی، شهروند معترضی که در تاریخ ۱۷ دی‌ماه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت بود، عصر روز گذشته به همراه محمدحسین زاده با تأمین وثیقه به‌صورت موقت از بند قرنطینه زندان اوین آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۲ بهمن‌ماه ۹۷، مجید حسینی فعال مدنی با سپردن وثیقه به‌صورت موقت از زندان اوین آزاد شد. محمود رضایی دیگر هم پرونده‌ای وی کماکان دربند قرنطینه زندان اوین و در بازداشت به سر می‌برند.

روز ۱۷ دی ۱۳۹۷، مجید حسینی، محمد حسین زاده و محمود رضایی توسط مأموران امنیتی بازداشت شدند.

یک منبع آگاه در خصوص مبلغ وثیقه صادره شده برای آزادی این افراد به کمپین گفت: «برای مجید حسینی و محمدحسین زاده هرکدام مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و برای محمود رضایی مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان وثیقه از سوی دادسرای اوین صادرشده بود که مجید حسینی و محمدحسین زاده با تأمین وثیقه از بند قرنطینه زندان اوین به‌صورت موقت آزاد شدند، اما محمود رضایی علیرغم صدور قرار وثیقه کماکان در بند قرنطینه زندان اوین در بازداشت به سر می‌برد.»

مجید حسینی، محمدحسین زاده و محمود رضایی که به اتهامات “تبلیغ علیه نظام”، “اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور” و “توهین به رهبری” از سوی مأموران اطلاعات سپاه بازداشت‌شده بودند، پس از گذشت یازده روز و تعیین قرار وثیقه روز ۲۷ دی‌ماه از سلول انفرادی به بند قرنطینه زندان اوین منتقل شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل