علی‌رضا کفایی معلم بازنشسته ساکن گچساران با سپردن وثیقه آزاد شد

معلم بازنشسته ساکن گچساران، با سپردن وثیقه، به صورت موقت آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز جاری، چهارشنبه، دهم بهمن‌ماه، علی‌رضا کفایی، معلم بازنشسته و رئیس انجمن اسلامی معلمان شهرستان گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد که صبح روز گذشته، توسط نیروهای اداره اطلاعات سپاه در محل کارش بازداشت‌ شده‌بود، با سپردن وثیقه به صورت موقت از زندان گچساران آزاد شد.

علی‌رضا کفایی، روز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه، در شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، از سوی نیروهای اداره اطلاعات سپاه در محل کارش بازداشت و پس از تفهیم اتهام به بازداشت‌گاه اداره اطلاعات این شهرستان منتقل شد. وی پس از بازجویی، از اداره اطلاعات به زندان گچساران منتقل شده‌بود.

منابع کمپین گفته بودند؛ این معلم بازنشسته که از بیماری‌های قلبی و دیابت نیز رنج می‌برد، به دلیل انتشار مقالات و مطالب‌ انتقادی در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شده‌بود.

کمپین روز جاری خبر بازداشت این معلم ساکن گچساران را در گزارشی با عنوان “یک معلم بازنشسته در گچساران بازداشت شد” منتشر کرده‌بود.

یک منبع مطلع به کمپین خبر داده‌بود: «نیروهای سازمان اطلاعات سپاه، به قصد بازداشت وی به منزلش مراجعه کردند، اما به دلیل عدم حضور وی در منزل به محل کارش در مجتمع آموزشی شهید تاجگردون رفته و همانجا او را بازداشت می‌کنند و سپس به دادستانی منتقل کردند».

مطلب مرتبط:

یک معلم بازنشسته در گچساران بازداشت شد

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید