امتناع هفت درویش زندانی از حضور در آمار زندان

هفت درویش گنابادی محبوس در زندان تهران بزرگ ( فشافویه) به نام‌های احمد ایرانی خواه، سعید دوراندیش، سخاوت سلیمی، اکبر داداشی، سعید سلطان‌پور، مجید رشیدی و حیدر تیموری با خواسته‌ی اجرایی شدن مصوبات آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها از حضور در آمار زندان فشافویه خودداری کردند. درویشان زندانی اعلام کردند تاز مانی که رئیس زندان فشافویه و مسئولان در سازمان زندان‌ها مطابق آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها و اصل تفکیک جرائم عمل نکنند در آمار زندان حاضر نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مجذوبان نور نزدیک به دراویش گنابادی، سعید سلطان‌پور، مجید رشیدی و حیدر تیموری سه درویش زندانی با محکوم کردن عمل رئیس زندان فشافویه در تحریک زندانیان عادی که منجر به ضرب‌وجرح دو درویش معترض به نام‌های احمد ایرانی‌خواه و سعید دوراندیش شده است اعلام کردند قانون و مصوبات آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها مسئولان زندان را به اجرای قانون مقید کرده است.

احمد ایرانی خواه و سعید دوراندیش از درویشان محبوس در سالن ۳ تیپ ۱ زندان فشافویه با تحریک افسرنگهبان توسط زندانیان مورد ضرب‌وجرح قرارگرفته‌اند. این دو درویش زندانی به حضور در میان زندانیان جرائم مواد مخدر، سرقت، و قتل معترض هستند و در اعتراض به خلف وعده مسئولان زندان برای تجمیع دراویش زندانی، از حضور در «آمار زندان» خودداری کرده بودند.

پس انتشار خبر ضرب‌وجرح دو درویش زندانی، سخاوت سلیمی و اکبر داداشی دو درویش گنابادی زندانی در اقدامی مشابه از حضور در آمار خودداری کرده و خواستار دیدار با احمد ایرانی خواه و سعید دوراندیش شده بودند.

گفته می‌شود احمد ایرانی خواه و سعید دوراندیش به‌رغم تهدید و ضرب و شتم کماکان از حضور در آمار زندان خودداری می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل