انتقال محمد مظفری به بهداری زندان اوین

«محمد مظفری» عضو زندانی «سازمان دانشجویان و دانش‌آموختگان جبهه ملى ایران»، به دلیل بیماری حاد گوارشی به بهداری زندان اوین منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این زندانی محبوس در بند ۸ زندان اوین، طی دیروز یکشنبه و امروز دوشنبه ۱۱ خردادماه ۱۳۹۴، به دلیل بیماری حاد گوارشی، در مجموع دو بار به بهداری زندان اوین منتقل شد.

وضعیت جسمی این زندانی بسیار نامناسب توصیف شده و اکنون در وضعیت دردناکی قرار دارد و همچنان نیاز مبرم به درمان فوری در مراکز درمانی خارج از زندان دارد.

«محمد مظفری» اخیرا پس از تحمل ۸۸ روز بازداشت، در روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، از بند ٢-الف سپاه به بند عمومی اندرزگاه ۶ اوین منتقل شد.

یک منبع مطلع از وضعیت این زندانی در گفتگو با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفته: “پرونده محمد مظفری در شعبه ٢ بازپرسی دادسرای اوین مفتوح هست و وکالت وی را دکتر نعمت احمدی به عهده گرفته است.”

نیروهای اطلاعات سپاه، ساعت ۸ صبح یک‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، به منزل این عضو «سازمان دانش‌آموختگان جبهه ملی ایران» در تهران حمله کرده و وی را بازداشت کردند.

گفته شده ماموران اطلاعات در زمان بازداشت «محمد مظفری»، پس از گردآوری مقادیر زیادی مدارک، کتاب، نوشته‌های شخصی، موبایل و رایانه متعلق به وی را با خود برده بودند.

«محمد مظفری» هنرمند، خواننده و ترانه‌سراست. او همچنان از امکانات درمانی مناسب و رسیدگی پزشکی محروم است و کماکان در بند ۸ زندان اوین دوران محکومیت خود را می‌گذراند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید