یکی دیگر از اعضای موسسه تصویری «نصر» در اهواز بازداشت شد

مأموران امنیتی ساعاتی پیش حسین عشقیان (ساکی)، یکی دیگر از اعضای موسسه تصویری «نصر» را در اهواز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند. مأموران اداره اطلاعات روز جاری حسن صبحی پور، مدیر موسسه تصویری «نصر» را نیز به  شیوه‌ای مشابه و در منزلش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرده بودند .

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز چهارشنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، حسین عشقیان (ساکی) ساکن کوی گلستان اهواز و چهر پرداز موسسه تصویری «نصر» توسط مأموران اداره اطلاعات در محل کار خود در خیابان کارون بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

کریم دحیمی، فعال حقوق بشر در این رابطه به کمپین گفت: «حسن صبحی پور کارگردان و مدیر تصویری مؤسسه فرهنگی «نصر» به کمک حسین عشقیان (ساکى) گریمور مؤسسه چند روز پیش ترانه‌ای تحت عنوان وحدت مردم عرب ساخته بود که کلیپ این ترانه به‌طور وسیعی مورد استقبال مردم قرار گرفت».

به گفته این فعال حقوق بشر، این احتمال وجود دارد که دلیل بازداشت این دو شهروند توسط اداره اطلاعات اهواز به علت ساخت و استقبال و تاثیر فراوان مردم از این موزیک ویدیو بوده است.

تا این لحظه از محل نگهداری این دو شهروند اهل اهواز اطلاعی در دسترس نیست و خانواده این افراد در نگرانی از وضعیتشان  بسر می برند.

مؤسسه فرهنگى «نصر» در دو سال اخیر کلیپ هاى مختلفى در مورد مسائل اجتماعى و فرهنگى ساخته و منتشر کرده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید