درگیری نیروی انتظامی با هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی؛ یکی از هواداران بازداشت شد+ویدئو

امروز قبل از شروع مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت مامورین انتظامی از ورود هواداران تراکتورسازی به استادیوم سردار جنگل رشت جلوگیری کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ماموران انتظامی با شماری از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درگیر شده‌ و از ورود آن‌ها به ورزشگاه جلوگیری کردند. گفته می‌شود در جریان این درگیری یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیرون از ورزشگاه سردار جنگل رشت، پس از ضرب و جرح نیروهای انتظامی بازداشت شد.

طی این درگیری، پیش از شروع مسابقه فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت، دست‌کم یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، به نام «علی احمدزاده»، اهل مشگین‌شهر بیرون از ورزشگاه سردار جنگل رشت پس از ضرب جرح توسط ماموران انتظامی بازداشت شد.

یک منبع مطلع به کمپین گفت: «امروز قبل از شروع مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود مامورین انتظامی از ورود هواداران تراکتورسازی به استادیوم سردار جنگل رشت جلوگیری کردند. ماموران انتظامی با شماری از هواداران تراکتورسازی درگیر شده‌ و از ورود آن‌ها به ورزشگاه جلوگیری کرده‌اند و یک نفر نیز همراه با ضرب و جرح بازداشت شد».

سپیدرود رشت آخرین شانس‌های خود را برای بقا در لیگ برتر دنبال می‌کند و بر این اساس آنها امیدوارند امروز در دیدار مقابل تراکتورسازی که برای دستیابی به قهرمانی به امتیاز این دیدار چشم دوخته، به نتیجه برسند.

ویدئویی‌هایی از درگیری نیروهای انتظامی با هواداران تراکتورسازی برای کمپین ارسال شده‌است:

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید