مهناز افشار بازیگر ایرانی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد/ سند

«مهناز افشار»، بازیگر ایرانی به نیابت از شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب بابل، به دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران احضار شد.

به گزارش صدای آمریکا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان احضار «مهناز افشار» به دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت «غفار دریاباری» و به نیابت از شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب بابل صورت گرفته است.

همچنین یک منبع مطلع به تابناک گفته است: «مهناز افشار هم‌اکنون در آلمان است و در صورتی که پیش از بازگشتش به تهران، احضاریه‌اش به محل سکونتش ابلاغ شود، او پس از بازگشت به تهران باید به شعبه رسیدگی‌کننده در دادسرا مراجعه کند و اگر مراجعه نکند، ممکن است به تشخیص بازپرس پرونده در تهران، حکم جلبش صادر شود».

 

بر اساس این احضاریه، مقام قضایی در بابل با اشاره به شکایتی که از مهناز افشار در آن حوزه قضایی شده، از مقام قضایی که در تهران حاضر است درخواست کرده به این پرونده رسیدگی کنند.

مهناز افشار که یکی از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی است، چندی پیش در یک پست از توئیت یک آخوند درباره حشد الشعبی انتقاد کرده بود.

غفار دریابانی که از مهناز افشار شکایت کرده است، پیشتر در توییتی ادعا کرده بود که از عکس او در توییتر سوء استفاده شده و او درباره صیغه زنان و حشد الشعبی‌ چیزی ننوشته است.

همچنین فشار تندروها و حامیان حکومت، پس از به قتل رسیدن یک آخوند جوان در همدان نیز بیشتر شده است به طوری که معاون دادستان تهران اعلام کرده بود که پرونده ای برای بررسی ارتباط توئیت مهناز افشار با قتل این فرد تشکیل شده است.

این در حالی است که فرد به قتل رسیده ارتباطی با حساب توئیتری که خانم افشار توئیت آن را بازنشر کرده و نقد کرده بود، نداشت.

همچنین مهناز افشار پرونده ای دیگر با اتهام “تشویق مردم به فساد و فحشا” در شعبه ۹ بازپرسی دادگاه فرهنگ و رسانه دارد که در حال رسیدگی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید