یکی از فعالان صنفی معلمان و چند فعال کارگری آزاد شدند

تصویر مربوط به آزادی ۵ تن از فعالان کارگری از زندان تهران بزرگ است

یکی از معلمان بازداشتی و چند فعال کارگری از زندان‌های قرچک ورامین و تهران بزرگ آزاد شدند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران روز یک‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ از آزادی ۷ نفر از فعالان کارگری که در روز جهانی کارگر (۱۱ اردیبهشت) بازداشت‌شده‌بودند، خبر داد. آقایان هادی سلیمانی، عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران، وحید فریدونی، نیما ویژه، ناصر محرم زاده و قاسم خالویی از زندان تهران بزرگ و خانم‌ها حُسنی ویژه و سمیرا امیری از زندان قرچک ورامین با قرار کفالت آزاد شدند.

همچنین بر اساس خبر دیگری به نقل از کانال شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، رسول بداقی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان نیز که در تجمع معلمان در روز ۱۲ اردیبهشت بازداشت شده‌بود، از زندان تهران بزرگ آزاد شده‌است.

پیش‌تر نیز در شامگاه شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴ تن از بازداشت‌شدگان روز جهانی کارگر با قرار کفالت از زندان‌های تهران بزرگ و قرچک ورامین آزاد شده‌بودند.

مهدی فخری، ماهان صالحی، کامیار فکور، مرداس طاهری، محمد اخلاقی، علی یاوری، محمدعلی اصلاغی، افشین میرزاخانی، سهیل خدابخش، محمدرضا پناهی و محمد عادلی‌فر، شامگاه شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه با قرار کفالت از زندان تهران بزرگ آزاد شده‌اند. بر اساس این گزارش در همان شب آنیشا اسداللهی، زهرا تهرانی‌ و لیلا ناصری‌وندی سه نفر از زنانی که در روز جهانی کارگر مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت شده‌بودند، از زندان قرچک ورامین آزاد شدند.

مطالب مرتبط:

شماری از بازداشت‌شدگان روز جهانی کارگر با قرار کفالت آزاد شدند+ویدئو

گزارشی از آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان روز جهانی کارگر+اسامی

گزارشی از تجمع سراسری معلمان در کشور/ دست‌کم ۲ نفر در تهران بازداشت شدند+ویدئو

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید