استاندار عزل شده گلستان مشاور شهردار تهران شد

انتخاب: طی حکمی از سوی حناچی، مناف هاشمی استاندار سابق گلستان مشاور شهردار تهران شد.

مناف هاشمی که در جریان بحران سیل اخیر گلستان، محل کار خود را ترک و راهی خارج از کشور شده بود و بعد از جنجال فراوان، به ایران بازگشت و توسط جهانگیری برکنار شده بود، قرار بود رییس سازمان مالیاتی شود که اعتراض افکارعمومی، مانع این اتفاق شد، اما او حالا به شهرداری بازگشته و مشاور حناچی شده است.

این درحالی‌است که برخی رسانه ها نیز خبر داده اند که نام سید مناف هاشمی در فهرست دریافت‌کنندگان املاک نجومی، که توسط شهرداری تهران واگذار شده، دیده می‌شود.

پیش‌تر میرمحمد غراوی، که روز شنبه سوم فروردین ۹۸ بعد از برکناری مناف هاشمی از استانداری گلستان به سمت سرپرست این استانداری منصوب شده بود، در جلسه هماهنگی شورای بحران اعلام کرده بود که دوسوم شهر آق‌قلا زیر آب رفته و جاده‌های این شهرستان در محاصره سیلاب قرار گرفته‌اند.

بر اثر جاری شدن سیل در مناطق مختلف استان گلستان شبکه آب شرب ۵۸ روستا قطع شد و محورهای دسترسی به برخی مناطق نیز دچار آب گرفتگی شده‌بود.

این در حالی است که مردم در مناطق سیل‌زده استان گلستان در نحوه کمک‌رسانی نهادهای دولتی گلایه داشته و ویدئوهای زیادی در این زمینه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید