سیاوش سلیمانی پور صاحب امتیاز سایت توقیف شده چیچست خبر بازداشت شد

سیاوش سلیمانی پور، فعال مدنی و مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت توقیف شده چیچست خبر (چیچست نیوز) بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، نیروهای امنیتی روز دوشنبه ۲۲مهرماه ۹۸، سیاوش سلیمانی پور، فعال مدنی و مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت توقیف شده چیچست خبر (چیچست نیوز) را در منزل مسکونی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی کردند.

یک منبع مطلع در این خصوص به کمپین گفت: «آقای سلیمانی‌پور از پیشکسوتان اصحاب رسانه آذربایجان غربی، رئیس انجمن آذربایجان مدنیت اوجاغی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت توقیف شده چیچست نیوز، جانباز، برادر شهید و همرزم شهید مهدی باکری چندین روز است توسط ماموران اداره اطلاعات سپاه با یورش به منزل شخصی‌اش بازداشت شده و از آن زمان خبری از او در دست نیست.»

بنا به گفته این منبع مطلع خانواده سلیمانی پور تهدید شده‌اند که از تماس با سازمانهای حقوق بشر و خبرنگاران خودداری کنند.

همچنین سایت و کانال «آمو نیوز» ارگان رسمی خبری انجمن آذربایجان مدنیت اوجاغی به مدیریت این فعال مدنی  با فشار نهادهای امنیتی از انتشار این خبر منع شده‌است.

وب‌سایت پایگاه خبری چیچست خبر (چیچست نیوز) ارومیه که در تیرماه امسال به دستور معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ، تا زمان تشکیل دادگاه مطبوعاتی توقیف‌شده‌ بود، روز دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ فیلتر شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید