اعتراض صنفی کارگران کارخانه سیمان شهرکرد

کارگران شرکت جهاد توسعه و خدمات زیربنایی ساخت فاز دوم کارخانه سیمان شهرکرد، روز یکشنبه ۳۱ خردادماه، با تجمع سکوت در محوطه این کارخانه، دست به اعتراض صنفی زدند و خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند.

خبرگزاری دولتی ایرنا ضمن اعلام این خبر به نقل از جمعی از کارگران معترض نوشته: “برخلاف پیگیری و نامه‎‌نگاری‌های انجام شده با مسوولان استان، تاکنون اقدامی برای تسویه مطالبات ما انجام نشده است. هم‌اکنون ۵۰ کارگر این شرکت با مشکلات مالی دست به گریبانند و نیازمند دریافت مطالبات خود هستند.”
در ادامه این گزارش آمده: “مسوولان کارخانه سیمان استان مدعی هستند تمام هزینه‌های خدمات و انجام فعالیت‌های شرکت جهاد توسعه و خدمات زیربنایی، تسویه و بدهی کارگران باید از سوی پیمانکار و این شرکت پرداخت شود.”
یکی از مسوولان شرکت جهاد توسعه و خدمات زیربنایی در شهرکرد نیز به ایرنا گفته: “مشکل این افراد در حال پیگیری است و در هفته جاری یا هفته آینده با تغییر مدیریت کارگاه یا پیمانکار رفع می‌شود.”
در کارخانه سیمان شهرکرد هفت نوع سیمان با مقاومت بالا، زود سخت و خاص صنایع تولید می‌شود. مجتمع سیمان شهرکرد در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد. این مجتمع دارای ۴۰۰ نفر پرسنل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل