اعتراض صنفی کارگران کارخانه سیمان شهرکرد

کارگران شرکت جهاد توسعه و خدمات زیربنایی ساخت فاز دوم کارخانه سیمان شهرکرد، روز یکشنبه ۳۱ خردادماه، با تجمع سکوت در محوطه این کارخانه، دست به اعتراض صنفی زدند و خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند.

خبرگزاری دولتی ایرنا ضمن اعلام این خبر به نقل از جمعی از کارگران معترض نوشته: “برخلاف پیگیری و نامه‎‌نگاری‌های انجام شده با مسوولان استان، تاکنون اقدامی برای تسویه مطالبات ما انجام نشده است. هم‌اکنون ۵۰ کارگر این شرکت با مشکلات مالی دست به گریبانند و نیازمند دریافت مطالبات خود هستند.”
در ادامه این گزارش آمده: “مسوولان کارخانه سیمان استان مدعی هستند تمام هزینه‌های خدمات و انجام فعالیت‌های شرکت جهاد توسعه و خدمات زیربنایی، تسویه و بدهی کارگران باید از سوی پیمانکار و این شرکت پرداخت شود.”
یکی از مسوولان شرکت جهاد توسعه و خدمات زیربنایی در شهرکرد نیز به ایرنا گفته: “مشکل این افراد در حال پیگیری است و در هفته جاری یا هفته آینده با تغییر مدیریت کارگاه یا پیمانکار رفع می‌شود.”
در کارخانه سیمان شهرکرد هفت نوع سیمان با مقاومت بالا، زود سخت و خاص صنایع تولید می‌شود. مجتمع سیمان شهرکرد در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد. این مجتمع دارای ۴۰۰ نفر پرسنل است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید