کاوه دارالشفا بازداشت شد

کاوه دارالشفا، روز گذشته توسط مأموران وزارت اطلاعات در منزل خود بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.  پیش‌ازاین نیز یاشار دارالشفا، برادر وی روز پنجشنبه توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی موسوم به بند ۲۰۹ در زندان اوین منتقل شد بود.

بهمن دارالشفا روزنامه‌نگار، روز گذشته دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸، طی یادداشتی در صفحه توییتری خود از بازداشت کاوه دارالشفا، پسرعموی خود خبر داده بود.

صبح روز پنج شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸، یاشار دارالشفاء، برادر کاوه دارالشفا  از سوی مأموران امنیتی در منزل یکی از دوستانش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گفته منابع آگاه به کمپین؛ ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه حدود ۲۰ مامور امنیتی با شکستن درب منزل دوست او با دیلم، اقدام به بازداشت آقای دارالشفاء کرده‌اند. ماموران پس از بازداشت آقای دارالشفاء او را به منزل شخصی‌اش انتقال داده و پس از ضبط تعدادی از وسایلش به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل کرده‌اند.

یاشار دارالشفاء، آبان‌ماه ۱۳۹۵ پس از گذراندن ۴ سال و ۲ ماه از مدت محکومیت ۵ ساله خود به صورت مشروط از زندان اوین آزاد شده‌بود.

کاوه دارالشفا نیز در تاریخ پنجم اردیبهشت ۱۳۹۳، در منزل شخصی خود بدلیل همراهی با خانواده سایر زندانیان که در جریان حمله گارد به بند ۳۵۰ زندان اوین مقابل دادسرای عمومی تهران  دست تجمع  اعتراضی زده بودند بازداشت و پس از دو هفته با قرار کفالت از زندان اوین آزاد شد.

کاوه دار الشفا دارالشفا پیش از این نیز به همراه هفت تن از اعضای خانواده‌اش در زمستان ۱۳۸۸ بازداشت و پس از گذشت شش روز همراه با مادرش از زندان اوین آزاد شد بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید